У Великий Четвер Ісус зі своїми учнями спожив Останню Вечерю, обмив їм ноги і під час молитви в Гетсиманському саду був ув’язнений.
Всі ці події були відображені в літургії цього дня: вірні взяли участь в Євхаристії, яка є спомином Останньої Вечері, а також дякували за дар священства, Таїнства Церкви, котре було встановлене разом з Євхаристією під час цієї вечері.
Священик після проповіді омив ноги дванадцятьом мужчинам даючи приклад взаємної любові і служіння один одному. На завершення Святої Меси Пресвяті Дари були перенесені до приготовленої темниці, на спомин про ув’язнення Ісуса, де вірні перебували на чуванні з Христом.
У Велику П’ятницю Ісус пройшов Хресною Дорогою на Голгофу, де був розіп’ятий на хресті, помер і був похований.
Вірні взяли участь в Хресній Дорозі, а потім в Літургії Господніх Страстей. Ця Літургія розпочалася від молитви священика, котрий лежав долілиць на підлозі, а всі присутні стояли на колінах і певний час молилися в тиші. Під час Літургії Слова вірні вислухали пророцтво Ісаї, Послання до Євреїв та опис Господніх страстей за св. Йоаном. Після Вселенської молитви вірні взяли участь в урочистій адорації святого Хреста. Священик з міністрантами вніс до храму Хрест накритий фіолетовим вельоном. Відкриваючи Хрест священик тричі піднімав Його показуючи вірним, потім вони проходили в процесії перед Хрестом і вшановували його поцілунком преклоняючи коліна. Після завершення літургії Господніх Страстей, священик переніс Пресвяту Євхаристію до Гробу Господнього, де розпочалася адорація, яка тривала до 24.00.
«У Велику Суботу Церква перебуває біля Господнього Гробу, роздумуючи над страстями і смертю Христа та над Його зішестям у відхлань і перебуваючи в пості та на молитві, очікує Його воскресіння». Від 14. 00 розпочалася адорація перед виставленими Пресвятими Дарами біля Гробу Господнього, перше годину провели наймолодші парафіяни, а потім інші групи парафіяльні. «Вігілія цієї ночі – урочистість, яка з усіх урочистостей є найбільшою і найшанованішою». Розпочалася Пасхальна Літургія на подвір’ї храму біля запаленого вогнища, яке освятив священик. Від освяченого нового вогню священик запалив свічку, пасхал, котрий символізує Христа – «Світло світу». Священник із палаючий пасхалом і всі віруючі вирушили в процесії до храму. В цю Вігілію вірні слухали Слово Боже - дев’ять читань, сім з Старого Заповіту і два з Нового Заповіту. Після Літургії Слова священик освятив воду, якою окропив вірних. Всі присутні з запаленими свічками відновили обітниці хрещення. Богослужіння продовжила Євхаристійна Літургія, а після урочистого благословення священик освятив великодні страви.
«Резурекційна процесія є урочистим проголошенням воскресіння Хреста і закликанням всього створіння до участі в тріумфі Воскреслого». В неділю з ранку вірні вирушили в процесії несучи хрест, пасхал і фігуру воскреслого Господа. Після процесії розпочалася Урочиста Свята Меса в якій взяли участь ігумен монастиря оо. Василіан, о. Ігнатій Москалюк, настоятель з Сокаля, о. Казімєж Шалай і о. Лукаш Валевський сокальський вікарій.
Адміністратор
адорація при Божому гробі Велика п’ятниця 18. 04. 2014 A. D. |
|
2030 – 2100 |
|
2100 – 2200 |
|
2200 – 2300 |
|
2300 – 2400 |
Молодь 7 – 9 класи і старші |
адорація при Божому гробі Велика Субота 19. 04. 2014 A. D. |
|
1215 - 1300 |
Діти дошкільнята і 1 – 4 класи. |
1300 - 1400 |
Живий розарій бл. Йоана Павла ІІ |
1400 - 1500 |
Схоля „Christus vincit” |
1500 - 1600 |
Міністранти |
1600 - 1700 |
Сестри святої Єлизавети |
1700 - 1800 |
Живий розарій св. Франциска |
1800 - 1900 |
Живий розарій св. Антонія |
1900 - 2000 |
Парафіяльний Хор |